Sneller groeien met behulp van automatisering
Hieronder vind je een aantal van onze modules. Wil je modules combineren? Daar zijn ze voor gemaakt! Bel of mail gerust om jouw specifieke situatie vrijblijvend met ons te bespreken.
Het reserveringssysteem voorkomt dubbele afspraken en overboekingen. Het systeem houd automatisch jouw reserveringen en gemaakte afspraken bij. Door een koppeling met jouw agenda en e-mail blijf je op de hoogte.
Hoe het reserveringssysteem werktEen QR code wordt gebruikt om op een snelle manier informatie over te brengen. Door deze te scannen kom je direct uit op een webpagina. Jij bepaalt wat er op de pagina te zien is, bijvoorbeeld een menu, bestelpagina of reglement.
Lees meer over QR codesEen urenregistratie is handig om op een overzichtelijke manier de uren van jouw personeel in te plannen. Dit kan voor of na de werkzaamheden. Zo bewaar jij altijd het overzicht. De registratie is uit te breiden met data naar keuze, zoals het toevoegen van foto’s, notities of andere informatie over jouw medewerkers of projecten.
Lees meer over de urenregistratieKrijg meldingen wanneer producten of materialen besteld moeten worden, of ontvang een bestellijst op basis van een ingestelde minimumvoorraad. Hierdoor doe je efficiënter inkopen en krijg je inzicht in goed- en minder goed-lopende producten.
Lees meer over voorraadbeheerJe bedrijf heeft dagelijks te maken met verschillende processen. Deze processen automatiseren zorgt ervoor dat je gemakkelijker en sneller kunt werken. Hierdoor bespaar je geld en kan jouw bedrijf sneller groeien.
Werk je met veel papierwerk? Het papierwerk digitaliseren zorgt ervoor dat je efficiënter kunt werken. Jouw medewerkers kunnen zich zo focussen op ander werk en je kunt uren besparen.
Bij een bakkerij worden bijvoorbeeld handmatig bestellingen bijgehouden in een map. Door gebruik te maken van onze voorraadmodule kan dit worden geautomatiseerd.
Tijdens het bakken in de vroege ochtend staat er dan een overzichtelijke lijst broden klaar. De medewerkers in de bakkerij hoeven dan niet meer telkens handmatig iedere bestelling op te zoeken. Daarnaast kan dit geïntegreerd worden met een webshop, waardoor klanten online bestellingen kunnen plaatsen. Hier hoeft geen medewerker meer aan te pas te komen.
Onze modules zorgen voor een totaalpakket aan automatisering, waarbij alle modules samenwerken. Zo kan er gewerkt worden met één systeem. Ook kunnen wij jouw modules uitbreiden met maatwerk functies, bijvoorbeeld een koppeling met jouw agenda of externe software.
Als voorbeeld nemen we een tennisvereniging, deze gebruikt voor het inplannen van bardiensten hun eigen website, het reserveren van een tennisbaan via een app en aankomende toernooien zijn te vinden op een andere website.
De tennisvereniging heeft dus al automatisering doorgevoerd, maar via verschillende programma’s. Het is nu niet mogelijk om bijvoorbeeld automatisch extra bardiensten in te plannen, als er veel reservaties geplaatst zijn. Onze modules werken wél samen, waardoor dit soort integraties mogelijk worden.
Maak je gebruik van programma’s die niet goed samenwerken, of ben je afhankelijk van het handmatig bijhouden van papierwerk? Dan is het slim om te automatiseren. Door automatisering kun je efficienter, sneller en meer gefocust te werk gaan.
Spreek jouw situatie vrijblijvend door met Harm.